Regulamin

Szanowni Państwo


Zwracamy się z uprzejmą prośbą o zapoznanie się z regulaminem obiektu.


  1. Doba hotelowa zaczyna się od godz. 15.00, a kończy o godz. 10.00.
  2. W dniu wyjazdu uprzejmie prosimy o pozostawienie porządku oraz oddanie kluczy.
  3. Apartamenty nie mogą być zamieszkałe przez większą ilość osób, niż to zostało zgłoszone.
  4. Opłata za pobyt jest pobierana w dniu przyjazdu zgodnie z ustalonym terminem rezerwacji. W przypadku wcześniejszego wyjazdu niż w rezerwowanym przez Państwa terminie, należność za całość pobytu nie ulega zmianie.
  5. Parking jest przewidziany tylko na samochody osobowe (jeden samochód na jeden apartament).
  6. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do godz. 6:00.
  7. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobom naruszającym porządek i zasady regulaminu w trakcie przebywania na terenie obiektu.
  8. Nie ponosimy odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności i innych przedmiotów wartościowych.
  9. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy. Każdy rodzic (opiekun) odpowiedzialny jest za szkody wyrządzone przez dzieci.
  10. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej, w pokojach nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, np. grzałki, farelki, itp. niestanowiących wyposażenia tych pomieszczeń.
  11. Na terenie całego obiektu obowiązuje ZAKAZ PALENIA.
  12. Zwierzęta nie są akceptowane.
  13. W obiekcie obowiązuje zakaz smażenia ryb.
  14. Prosimy o segregowanie odpadów na zmieszane oraz plastiki i równocześnie bardzo prosimy o zgniatanie plastikowych butelek.

 

Wszelkie uwagi lub pytania prosimy kierować do personelu obiektu.
Życzymy Państwu udanego pobytu.